Wednesday, May 21, 2008

Τα έπιπλα: Ραψωδία Γ: Ο αφρός

Ας το πάμε ελαφρώς ποιητικά:

Βρήκαμε ποτήρι.
Βρήκαμε μπύρα και γεμίσαμε το ποτήρι όσο χρειάζεται.
Τώρα μπορούμε να πιούμε.
Τελειώσαμε όμως;
Όχι. Γιατί η καλή μπύρα θέλει και λίγο αφρό.

Έτσι λοιπόν, αφού έχω κάπου να κοιμηθώ, κάπου να βάλω τα βρακιά και τα κουζινικά μου, τέλειωσα; Προφανώς και όχι.

Έχουμε και λέμε:
  • Ένας καναπές για το σαλόνι, να μπορούν να κάτσουν δυο τρεις άνθρωποι.
  • Ένα τραπεζάκι για να μπορούν να ακουμπήσουν ένα ποτό, ένα περιοδικό.
  • Καρέκλες για την τραπεζαρία (έχουν καθυστερήσει)
  • Κάποιο επιπλάκι απέναντι από τον καναπέ, πιθανόν να μπει και καμιά τηλεόραση εκεί, ώστε να μπορούν να δουν καμιά εκπομπή.
  • Φωτιστικά
  • Κουρτίνες
Τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή:
  • Ο καναπές έχει παραληφθεί, μαζί με ένα σκαμπουδάκι (και είναι ένα πρασινάκι όλο τρέλα, τίποτ' άλλο δε σας λέω!!!)
  • Το τραπεζάκι το περιμένουμε, όπως και τις καρέκλες για την τραπεζαρία
  • Όσον αφορά την τηλεόραση, δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν μου χρειάζεται, σχεδόν ένα μήνα τώρα δε μου έλειψε καθόλου. Ας γίνουν τα άλλα και βλέπουμε.
  • Φωτιστικά και κουρτίνες είναι ακόμα στο μέλλον.
Και φυσικά, δεν τελειώσαμε ούτε εδώ με τα έπιπλα. Έπεται συνέχεια.

2 comments:

Anonymous said...

Καλή συνέχεια! Σε νιώθω απόλυτα γιατί κι εγώ ανοίγω σπίτι αυτόν τον καιρό! Από τις κουρτίνες μέχρι τα μαχαιροπίρουνα, όλα τρέξιμο θέλουν!

Saigon & Baygon Inc. said...

Πού είναι η συνέχεια που μας τάξατε, αγαπητέ πιγκουίνε? Ο-έ-ο?

Saigon
(a.k.a. Luz-de-Luna)